EnglishPortuguesRussian
מורנגו
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 03-9615315
רקדניות ברזילאיות לחתונהרקדניות ברזילאיות לחתונהרקדניות ברזילאיות לחתונה

רקדניות ברזילאיות לחתונה

רקדניות ברזילאיות לחתונהרקדניות ברזילאיות לחתונה יביאו את האקזוטיות והאנרגיה של דרום אמריקה לרחבת הריקודים.
הרקדניות יסחפו את המוזמנים בחתונה לקרנבל כמו בריו דה ג'ניירו וידביקו את הקהל בטירוף ובקצב הלטיני אשר כובש את רחבות הריקודים. בחתונות הקהל הופך להיות חלק בלתי נפרד מחגיגה אלגנטית, מרגשת ומטורפת.
הנוכחות המרשימה של הרקדניות לחתונה עם התלבושות הגרנדיוזיות עושות את העבודה! רקדניות לחתונה דואגות להרים את המסיבה לאירוע שמרגיש כמו חו"ל. הן מביאות את הקסם והניצוץ של הקרנבל ישירות לחתונה שלכם, ועושות זאת בחן רב ובמקצועיות.

דמיינו לעצמכם כך: אמצע הערב, המסיבה לוהטת וזה נראה כעוד חתונה שגרתית בה ישמעו רבות את עומר אדם ומשה פרץ (המקסימים והיקרים). אך לא, באמצע כל המהלך השגרתי הזה לפתע פורצות לרחבה מספר רקדניות ברזילאיות המלוות במתופפי בטוקדה מברזיל. כל רקדנית עם צבע שונה, עם נוכחות עצומה, עם תלבושת סמבה מטורפת וכ- 100 נוצות ענק על הגב. הרקדניות מפלסות לעצמן את הדרך ברחבת הריקודים עד שמגיעות למרכז הרחבה ושם נותנות את השואו ביחד עם הכלה והחתן.

את התלבושות של הרקדניות ניתן לראות למרחוק, והמוזמנים שישבו בכיסאות תמיד יקומו לראות מה קורה ברחבה. הרקדניות הברזילאיות גורמות לקהל להצטרף אליהן, לחכות אותן. מעבר להצגה המחשמלת שהן נותנות הן גם יודעות לקחת את האנשים בידיים, להרקיד ולהפעיל אותם ולתת להם להרגיש חלק מהחגיגה. רקדניות ברזילאיות לחתונה יביאו את הקרנבל האותנטי, הנוצץ והצבעוני ישר לרחבת הריקודים. אם את הקרנבל הברזילאי חוגגים בברזיל רק פעם אחת בשנה והוא מושך אליו אלפי תיירים, אז גם לרחבה שלכם הוא ימשוך את מי שחשב שהוא רק בא "לכבד", כמו שאומרים אצלנו.

אז מה הקסם?

  • דבר ראשון, זהו הקסם האישי והחזות הויזואלית של כל רקדנית ברזילאית בחתונה, שיודעת לשמור על קצב נכון, גישה לקהל ישראלי, והופעה בתוך קהל רוקד.
  • דבר שני זו האהבה האמיתית לריקוד, החיבור לאנשים, הקצב שבוער בעצמות והסיפוק מהעבודה אשר אנו עושים בחתונות.
  • דבר שלישי, תלבושות מהממות (היפות, המושקעות והיקרות בארץ) לצד אותנטיות ואחריות כלפי עצמנו וכלפי לקוחותינו.
  • דבר אחרון: זה אתם, הקהל הישראלי החם והאוהב אשר יודע לעשות שמח...

ולסיכום:
חתונה זה אירוע חשוב. הכי חשוב. אירוע שכולנו רוצים שיזכרו אותו ויהיה מהנה בטירוף. אנו מזמינים אתכם להצטרף למאות זוגות שבחרו להביא את רוח הקרנבל אליהם לחתונה ונסחפו לקסם הברזילאי האותנטי. עד אור הבוקר...

חתונה זו חוויה עוצמתית המעצבת וסוללת את התחלת החיים המשותפים שלכם. אנו אומרים שאם כבר מתחתנים, אז בואו נעשה את זה כמו שצריך!

ומה זה אומר כמו שצריך?

זה אומר שמתכננים את החתונה לפרטי פרטים ולא שוכחים ליצוק לתוך האירוע מהקסם האישי שלכם. אז כמובן, שיש לבחור את אולם/ גן האירועים, דיג'יי, צלם, שמלת הכלה, את המאפרת הכי מוכשרת, עיצוב שיער.... ואה כן... כמובן את הבעל! אבל אחרי כל זה חשוב לזכור תמיד: אנחנו בארץ ישראל. ובארץ שלנו יש הרבה שמחות ואנחנו מוצאים את עצמנו הולכים די הרבה לאירועים.
איך נדאג שהאירוע שלנו יהיה הכי מיוחד? כזה שתמיד יזכרו?

איך נדאג שיהיה מרגש? שהרחבה תהיה לוהטת?

אם כך, מניסיון של הרבה שנים ואלפי אירועים אנו מרשים לעצמנו להגיד שמה שהמוזמנים תמיד יזכרו זה את השמחה וה"טרפת" שהייתה ברחבת הריקודים. אז כדי שזו לא תהיה עוד מסיבה רגילה וכדי שהקהל שלכם יבין שהיום הוא עומד על הרגליים... או יותר מדויק: נופל מהרגליים, אתם חייבים גימיק מדליק. משהו שיגרום לכולם לזוז, להתרגש, לקפוץ, להשתולל ובעיקר לצאת מהשגרה.
הרקדניות הברזילאיות של הלהקה, מלוות עשרות חתונות ואירועים כל חודש. הרקדניות הן המקצועיות בארץ ונאמר בצניעות ובגאווה כי לא במקרה נבחרו הרקדניות הברזילאיות להופיע בעשרות פרסומות ותוכניות טלוויזיה.

הרקדניות מכירות את הקהל ישראלי, יודעות להעביר את השמחה והניצוץ לקהל ולסחוף אחריהן את המוזמנים. בחתונה, למרות שיש עשרות צעירים ולמרות שכולם באו לשמוח ולחגוג, אנחנו עדיין צריכים את הטאצ' העדין הזה שמחבר את כל המוזמנים יחד. את כולם! אנו מתכוונים לצעירים, דודים, החברים מהעבודה, מהצבא ועוד שכנים של ההורים משני הצדדים. לכן, חשוב להשקיע בתוכן שיחבר ויגרום לקהל לקום מהכיסא ולראות מה קורה ברחבה.

לחצו כאן לצפות בגלריה של רקדניות ברזילאיות לחתונה

לקוחות